torstai 1. syyskuuta 2016

Ongelmia


En oo voinut päivittää mun blogia syystä, että mun läppäri ei toimi. Asia harmittaa mua kovasti, sillä mulla on ollut paljon erilaisia postausideoita hautumassa. Nyt kuitenkin latasin tabletille blogger sovelluksen huolimatta sen puutteellisista ominaisuuksista. Esim. kuvien paikkaa ei voi valita enkä saa niitä kameran muistikortilta lisättyä.

Mun fiilikset on ollut todella huonot ja sen takia kouluhommatki kusee ihan huolella. Ylppärit painaa päälle ja oon niihinkin äärimmäisen huonosti valmistautunut.  Kun koko ajan tulee paskaa niskaan, kurssit pyörii ja mieliala on matalana ei siinä tosiaankaan tuu kouluhommat ekaks mieleen.  Ehkä pitäiski, mut jos oon vaan jotenkin viallinen ihmishaaska...

Palaillaan uusien postauksien myötä,  joita toivottavasti saan nyt tehtyä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti