torstai 23. kesäkuuta 2016

Lähtölaukaus Juhannukseen


Huh, kohta lähdetään. Nimittän juhannuksen viettoon. Itse en tosissaan ole koskaan kyseistä juhlaa viettänyt, sillä olen tuolloin aina ollut ulkomailla. Juhannus on mulle siis vain päivä muiden joukossa, mutta luultavasti sitä joskus pääsee tuonkin juhlan makuun.

Itsellä juhannus kuluu Lappeenrannassa parhaan ystäväni mökillä. Matkaan lähdetään hiukan illemmalla. Pian hänen äitinsä tulee hakemaan mut heille, sillä tällä mun kaverilla on 18 vuotis synttärit. Tarkoituksena on juhlistaa synttäreitä ennen lähtöä kakun merkeissä.

Päivälleen vuosi sitten olin näissä maisemissa.

Tää postaus on nyt vähän tälläinen sekava, mutta pointtina oli kertoa vähän mun juhannus suunnitelmista. Lauantaiksi oon ajastanut lyhyen postauksen, että tulkaa silloin taas kurkkailemaan. Ajelkaa turvallisesti!

Miten vietätte juhannusta?

2 kommenttia:

  1. Ihan mielettömissä maisemissa oot päässyt viettämään juhannusta vuosi sitten! :)

    Mulla on vähän samanlainen suhtautuminen juhannukseen - vietän jos vietän, lähinnä on vaan kiva saada muutama ekstrapäivä vapaaksi, mutta muuten en oikein erityisemmin välitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, olihan noi maisemat hulppeet! Jotenki ei oikeen sytyttänyt toi juhannus, lopulta en edes kokkoa mennyt katsomaan. Tulevaisuudessa voisin hyvinkin kuvitella itseni töihin aina juhannukseksi - onhan silloin tuplapalkkakin!

      Poista