torstai 16. kesäkuuta 2016

Mielenvikainen Mellu



Moikka!


Oon Melissa, lempinimeltä Mellu, ja ikää löytyy 17 vuotta. Syksyllä täytän 18, joten oon siis syntynyt 1998. Asun Uudellamaalla ja mun perheeseen kuuluu isä, äiti, isoveli ja –sisko sekä kaksoisveli. Vanhemmat sisarukset on jo muuttanut pois kotoa, mutta asustan kaksoisveljen kanssa vielä himassa vanhempien luona. 


Luonteeltani oon semmoinen yllätyshullu hassuttelija, jonka naurun voi kuulla melkeinpä missä vain. Yritän olla mahdollisimman positiivinen sekä jakaa hyvää fiilistä ympärillä oleville ihmisille. Ihan ventovieraille saattaakin tulla täysin puun takaa, että oon aika ujo, herkkä, syvällinen ja toisinaan jopa onneton. Saatan ärsyyntyä nollasta sataan ihan hetkessä, eikä mun mielialat malta olla kiepsahtelematta kärrynpyöriä. 


Sairastan mm. masennusta, määrittämätöntä ahdistushäiriötä, paniikkihäiriötä, sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja kärsin univaikeuksista. Syön kahta eri lääkettä, mutta masennukseen käytettävä lääkitys ei tunnu toimivan, joten odottelen josko lääke jälleen kerran vaihdettaisiin syksyllä. 


Viime vuoden, 2015, uudenvuodenaatonaattona yritin itsemurhaa, mutta epäonnistuin. Tästä johtuen päädyin Hesperian B1 akuuttiosastolle, joka on siis suljettu laitos Helsingissä. Tätä nykyä viiltely on osa elämääni, mutta suuntana on parempi huominen. 

Tervetuloa mukaan kolhujen kovettamalle matkalle!

2 kommenttia:

  1. Sun blogista voi löytyä monelle apu! Hienoa, että jaat rehellisesti omia rankkojakin kokemuksia. Aurinkoisempaa huomista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blogin ideana on osittan kertoa juurikin noista vaikeista asioista, sillä kirjoittaminen on terapeuttista ja samalla tulee väkisinkin käsiteltyä näitä asioita. Toivottavasti jotkut pystyvät samaistumaan teksteihini.

      Poista